Warunki i instrukcje dotyczące zakupu przez sklep internetowy zwanym w dalszej części „e-sklepem".
Szanowni Państwo!
Firma UNIDEKOR PL Sp. z o.o. prowadzi na swojej stronie handel elektroniczny (e-sklep). W ramach swojej działalności za pośrednictwem e-sklepu oferuje towary do wyposażenia sklepów, supermarketów, firm, wnętrz, zawsze zgodnie z aktualną ofertą.
Rejestracja.
- Aby dokonać zakupu towarów w naszym sklepie wymagana jest rejestracja, przy której muszą być wypełnione obowiązkowe pola zaznaczone gwiazdką(*).
- W części „Adres" wypełnić należy: e-mail, hasło, nazwisko lub pełna nazwa firmy, ulica, miasto, kod pocztowy (format kodu pocztowego: 00000 - bez kreski)
- W części „Adres rozliczeniowy": dane do faktury, w przypadku gdy są inne niż w częśći „Adres", obowiązkowe jest pole NIP oznaczone gwiazdką(*)
- W części „Adres dostawy": proszę o uzupełnienie danych, w przypadku, gdy adres dostawy jest inny niż „adres rozliczeniowy" i „Adres"
- Do realizacji zakupu niezbędne jest wprowadzenie poprawnych danych. Dzięki zarejestrowaniu się czyli założeniu konta, Klient otrzymuje możliwość edycji swoich danych i możliwość wyświetlenia historii swoich zamówień.
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Firma UNIDEKOR PL Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzenia ograniczeń w korzystaniu ze sklepu.
- Zamówienia są realizowane tylko na terenie Polski.
- Potwierdzenie rejestracji Klient otrzyma e-mailem na adres, który podał przy rejestracji. Po odebraniu e-maila z potwierdzeniem, można rozpocząć zakupy w naszym e-sklepie.
- Firma UNIDEKOR PL Sp. z o.o. zobowiązuje się do przestrzegania ustawy o ochronie danych osobowych i nie wykorzysta tych danych do innych celów, niż sprzedaż w e-sklepie.
Jak się zalogować?
- W polu e-mail wpisz cały e-mail podany w rejestracji.
- W polu hasło, wpisz hasło podane przy rejestracji.
Jak szukać towarów?
- Pozycje menu są ułożone są tematycznie i podzielone na kategorie, które znajdują się w lewej kolumnie z tytułem "Nasza oferta". Po kliknięciu wybranej kategorii można zobaczyć listy podkategorii lub towary w tej kategorii.
- Jeśli Klient zna dokładne numery katalogowe lub nazwy towarów może bezpośrednio wyszukać je, używając pola „znajdź" po lewej stronie.
Wybór towarów.
- W celu wybrania towaru trzeba podać liczbę sztuk i nacisnąć przycisk „do koszyka"
- Możliwa jest korekta ilości zamówionych towarów poprzez ponowne wpisanie ilości sztuk danego towaru i naciśnięcie przycisku „Do koszyka".
- Firma UNIDEKOR PL Sp. z o.o.zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów oferowanych w e-sklepie, bez uprzedniego powiadomienia.
Wysyłka towarów i forma płatności.
- Maksymalny czas realizacji zamówienia (do momentu wysłania przesyłki do Użytkownika) wynosi 3 dni robocze. Przy braku towaru w magazynie informujemy telefonicznie lub mailowo o terminie realizacji zamówienia. Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy realizowanej przez firmę kurierską.
- Płatność za zamówiony towar może nastąpić za pomocą przelewu bankowego (przedpłata), gotówką u kuriera dostarczającego przesyłkę (pobranie), bądź gotówką przy odbiorze osobistym. Numer konta bankowego i nazwa banku podany jest na stronie głównej po prawej stronie w kolumnie „kontakt".
- W przypadku przedpłaty (płatności przelewem) towar jest wysyłany dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na konto firmy UNIDEKOR PL Sp.z o.o., lub po przysłaniu przez Klienta potwierdzenia takiej wpłaty pocztą elektroniczną, bądź faksem.
- Firma UNIDEKOR PL Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłek przez firmę kurierską.
- Każda transakcja potwierdzana jest fakturą VAT.
- Koszt transportu zakupionych towarów pokrywa Kupujący.
Przyjęcie towarów
- Klient zobowiązany jest niezwłocznie po otrzymaniu towaru sprawdzić, czy podczas transportu przesyłka nie została uszkodzona, czy zawartość opakowania i dokument sprzedaży odpowiadają zamówieniu. Wszystkie zgłoszenia co do niezgodności muszą być wysłane w ciągu 7 dni roboczych do siedziby firmy UNIDEKOR PL Sp. Z o. o.
- W przypadku wybrania płatności za pobraniem, klient zobowiązany jest uregulować kwotę pobrania bezpośrednio u kuriera dostarczającego zamówiony towar.
Reklamacje
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokółu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki (kuriera).
- W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z firmą UNIDEKOR PL Sp. z o.o. za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Zgłaszając reklamację, należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia, nr dowodu zakupu (faktury VAT) oraz opisać przedmiot reklamacji, oraz dołączyć zdjęcia reklamowanych towarów.
- W przypadku uzasadnioncyh zwrotów reklamacyjnych z powodu wad technicznych, UNIDEKOR PL Sp. z o. o. zobowiązuje się do zwrotu: kosztów towaru, dostawy do Klienta i odesłania powrotnego do naszej firmy.
- Firma UNIDEKOR Sp. z o.o. nie bierze odpowiedzialności za wszelkie szkody lub utratę zysków wynikających ze zwrotu wadliwego towaru.
Zwrot towarów
- Klient ma prawo do zwrotu niewykorzystanych towarów w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki do siedziby UNIDEKOR PL Sp. z o.o.
- Koszt zwrotu towarów (transportu oraz opakowania) do siedziby firmy UNIDEKOR PL Sp.z o.o. ponosi kupujący (Klient).
Inne ustalenia
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, Ustawa z dnia 02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
- Domniemywa się, że Użytkownik, składając zamówienie, zapoznał się z treścią regulaminu sklepu i zaakceptował postanowienia w nim zawarte.